اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۳۷۸
آل‌کثیر به پرسپولیس گل بزند، شادی می کند؟
فرشاد احمدزاده در دیدار حذفی سال گذشته سپاهان و پرسپولیس دروازه تیم سابقش را گشود اما شادی نکرد و فقط حلقه ازدواجش را بوسید!
۱۱:۵۳ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

در دیدار حساس روز یکشنبه آینده سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، چند چهره ویژه حضور دارند.  شاید ویژه ترین چهره دیدار ال کلاسیکوی پیش رو، عیسی آل کثیر باشد.

سپاهانی ها رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، احسان پهلوان و شهریار مغانلو را نیز به عنوان بازیکنان سابق پرسپولیس در اختیار دارند اما این ۵ بازیکن پیش از این با پیراهن تیم های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و فولاد خوزستان برابر سرخپوشان تهرانی به زمین رفته اند.

عیسی آل کثیر اما پس از چند فصل بازی در ترکیب پرسپولیس، حالا قرار است برای اولین بار برابر تیم سابق خود بازی کند.

عیسی آل‌کثیر، مهاجم جنوبی سابق پرسپولیس، که این فصل با قراردادی غیرمنتظره مسیرش را به سمت اصفهان تغییر داد، با سخت‌گیری سازمان لیگ نسبت به ارقام باشگاه و عبور از سقف قرارداد نتوانست در ۳ بازی ابتدایی فصل به فهرست طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شود، اما با تغییراتی در قرارداد و با وجود تمام اخبار و شایعاتی که درباره جدایی احتمالی این مهاجم به گوش می‌رسید، درنهایت آل‌کثیر در اصفهان ماندنی شده و برای تیم جدیدش در آسیا و لیگ برتر گلزنی کرد.

در دورانی که کارت بازی عیسی آل کثیر صادر نمی شد، دو باشگاه معروف لیگ برتری پرسپولیس و تراکتور با توجه به مشکلی که در ثبت قرارداد عیسی به وجود آمده بود، اندکی به جذب او امیدوار شده بودند. در این بین پرسپولیس اگرچه پروژه خود را روی جذب یک مهاجم خارجی متمرکز کرده، اما بازگشت عیسی می‌توانست خبری خوب برای کادر فنی این تیم مفید باشد.

با این وجود یحیی گل‌محمدی مخالف بازگشت آل‌کثیر بود و به شکلی کنایه آمیز در پایان بازی آلومینیوم در هفته اول مسابقات هم اعلام کرد، قرمزها بازیکنان سایر تیم‌ها را نخواهند گرفت!

این درحالی بود که همه می دانستند عیسی آل کثیر شاگرد محبوب یحیی گل محمدی است و سرمربی پرسپولیس، خیلی دوست داشت او حداقل این فصل می ماند و به تیمش کمک می کرد اما ترجیح داد به پیشنهاد سپاهانی ها پاسخ مثبت دهد.

مصاحبه طعنه آمیز یحیی گل محمدی، می تواند انگیزه مضاعفی برای عیسی آل کثیر برای بازی پیش رو باشد. به احتمال فراوان عیسی آل کثیر پیش از شروع مسابقه برای رخصت گرفتن، نزد یحیی گل محمدی خواهد رفت اما سئوال اصلی اینجاست: آیا در صورت گلزنی به پرسپولیس شادی می کند یا نه؟!

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین